[url=http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3]http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3[/url] گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست
تاريخ : جمعه 28 / 1 / 1392برچسب:, | 15:23 | نويسنده : M e h d i

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست

تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست

قانعم،بیشتر از این چه بخواهم از تو

گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست

گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم

گاهی از دور تو را خوب ببینم کافی ست

آسمانی! تو در آن گستره خورشیدی کن

من همین قدر که گرم است زمینم کافی ست

من همین قدر که با حال و هوایت گهگاه

برگی از باغچه ی شعر بچینم کافی ست

فکر کردن به تو یعنی غزلی شور انگیز

که همین شوق مرا، خوب ترینم! کافی ست ....



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت15:45---28 فروردين 1392
وبت خیلی قشنگه...موفق باشی

نسیم
ساعت15:44---28 فروردين 1392
سلام واقعا اشعار زیبای داری

کیوان
ساعت15:38---28 فروردين 1392
سلام شعرات قشنگ بود بمنم سربزن من لینکت کردم توام دوسداشتی لینکم کن

مهناز
ساعت15:37---28 فروردين 1392
سلام وب قشنگی دارین خوشحال میشم به منم سربزنید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: